dijous, 23 d’abril del 2009

algú ha dit: concert gratuit dels tea servants aquest divendres?



doncs si, si que ho diuen i sembla veritat!! 

fa molt temps que vaig veure per primera vegada als Tea Servants, en un concert a la sala Mephisto on feien una final de un concurs de maquetes on tocaven 4 grups entre els qui hhi havia els ripolletencs Marsfool. La veritat es que hem van sorpendre molt gratament, el seu estil i sobretot la manera de cantar de Steven Munar hem semblaven molt fresques, per això els vaig estar seguint al principi de la seva carrera i no hem perdia els seus concerts, despres vaig perdre el fil, i ara m'entero que porten sis anys separats i que es reuneixen per l'ocasió i ademes es GRATIX! juer! jo no m'ho perdré espero que vosaltres tampoc.

be, si voleu mes info dels grups visiteu aquesta pagina de la sala Be Cool

posaria el video del tema 'I wanna be j.j. johanson' pero en Dave Fuzz encara no m'ha explicat com es fa, així que us linko a Youtube

recordeu, es amb invitació i cal anar a buscar-la, no sigueu uns sapàstres i apareixeu allà sense!

Edito: veig que el cartell es massa gran, clikeu a sobre i podreu veure tota la info necessaria