dijous, 21 de maig del 2009

programa d'avui / programa de hoy: 21/5/2009



encara que el logo de la fotografia es el d'un batttle of the bands, avui no podra ser, els 400 golpes m'han trucat aquest mati i m'han dit que no podien venir i els euterpe 77 no donen senyals de vida, aixi doncs, igual que la ultima vegada (i con los mismos grupos), no hi haura battle of the bands

com que tinc molt poc temps per preparar un programet, el que fare es promocionar a la radio aquest blog, posant la musica que podeu escoltar aqui, per tant avui en Dave Fuzz i jo estarem a Ripollet Radio fent promocio del blog

la veritat es que tinc por de doblegar l'espai-temps i destruir la realitat, en crear un bucle tant bàstia, un programa de radio sobre un blog que es del mateix programa de radio, però m'arriscaré


aun que el logo de la fotografia es el de un battle of the bands, hoy no podra ser, los 400 golpes me han llamado esta mañana i me han dicho que no pueden venir i los euterpe 77 no dan señales de vida, asi que, igual que la ultima vez (y con los mismos grupos), no habra battle of the bands

como que tengo muy poco tiempo para preparar un programilla, lo que fare es promocionar en la radio este blog, poniendo la musica que podeis escuchar aqui, por lo tanto Dave Fuzz i yo estaremos en Ripollet Radio haciendo promocion del blog

la verdad es que tengo miedo de doblar el espacio-tiempo i destruir la realidad, al crear un bucle tan bestia, un programa de radio sobre un blog que es del mismo programa de radio, pero me arriesgare!

1 comentari:

Big Bloo ha dit...

al final, despres d'un dia de constants canvis pel que al programa de ràdio es refereix, en Dave no pòdia venir i ja m'avia currat el programa tot sol i aleshores apareixen per la porta de la radio els Euterpe 77 amb el seu rock garatgero i la veritat, va sortir un programa molt divertit, ens ho vam pasar tots bastant be