dimarts, 9 de juny del 2009

21J dia de la musica


diumenge 21 es el dia internacional de la música (si, jo hem pensava que era el 20) i com ja va sent habitual (jo he dist de gratix un dijous a els happy mondays a un parc de bcn), la ciutat comtal s'omple de concerts, aquest vegada patroocinat per heineken temin a la plaça del maremagnim a partir de les 5 de la tarda els grups llistats mes avall.

a mes a mes, tots els grups que col.laboren en el dia de la musica tant a barcelona com a madrid, orense o valencia, han grabat un disc en el cual les cançons les fan en col.laboració. El disc el regala la revista Rockdelux d'aquest mes o el podeu baixar aqui si us feu socis del club as la mateixa pagina.



domingo 21 es el dia internacional de la musica (si, yo creia que era el 20) y como ya va siendo habitual (yo he visto de gratix un jueves a los happy mondays en un parquue de bcn), la cidad condal se llena de conciertos, esta vez patrocinado por heineken tenemos en la plaza del maremagnum a partir de las 5 de la tarde lkos grupos listados mas abajo.

ademas, todos los grupos que colaboran en el dia de la musica tanto en barcelona como en madrid, orense o valencia, han grabado un discen el cual las canciones las hacen en colaboracion. El disco lo regala la revista Rockdelux de este mes,  lo podeis descargar aqui si os haceis socios del club en la misma pagina.

Inhabitants (+ Adrián de CatPeople)
Remate + Cohete
Templeton + Alondra Bentley
Christina Rosenvinge
Vetusta Morla (+ Christina Rosenvinge)